Rensport carbon-metallic



Brzdové destičky Rensport pocházejí ze stejného výrobního závodu v USA jako například brzdové materiály pro renomované  firmy Alcon a další. Tyto brzdové segmenty jsou na našem trhu známé již od dob působení továrního teamu Škoda Motorsport s Octaviemi WRC a jezdci s materiály z této výroby dosáhli nejednoho úspěchu na významných světových soutěžích. Mezi nejvíce legendární umístění s těmito deskami patří asi vynikající 5. místo Jana Kopeckého na Katalánské rally v roce 2006. Ano, již v této době legendární "ST39tka" pomohla Janovi k úžasnému 5.místu s Fabii WRC v celkovém pořadí při závodě Mistrovství světa v rally WRC, které patří do dnešní doby k nepřekonanému rekordu českého jezdce v historii. 

Materiály Rensport carbon-metallic jsou k dispozici v různých směsích především pro závodní třmeny AP Racing, Brembo, Alcon, Outlaw, Wilwood, D2, KSport ale i další méně známé brzdiče. Z tvarů pro sériové brzdy vozů dle OE specifikací vedeme různé směsi pro vozy Subaru Impreza STI, Mitsubishi Lancer Evolution, Ford Mustang, Renault Megane Coupe a další případné sportovní aplikace. 

K dispozici jsou v různých směsích podle typu použití a případně dle daného nastavení konkrétního vozu:
ST31, ST38, ST39, ST41, ST43, ST45, ST47

Výhoda těchto materiálů díky technologii carbon-metallic spočívá v menší náročnosti na záběh, proti organickým směsím ve větší teplotní odolnosti. Rezistence třecího materiálu destiček vůči případném seperaci od podložního plechu díky patentované retenční technologii přichycení spodní vrsty směsi na podložní plech a taktéž složení podložního plechu - jak již z hlediska tuhosti (odolnost vůči případné flexi), tak i z hlediska eliminice prostupu případného tepla skr podložní plech do pístů brzdiče a následného rizika přehřátí kapaliny. 

Nesporným plusem materiálu brzdových destiček Rensport na bázi carbon-metallic je jejich vyváženost ve všech směrech, tyto destičky představují naprostou špičku právě díky ideální kombinaci všech základních charakteristik jako je průměrný koeficient tření, celkové teplotní rozpětí, okamžitý náběh, rychlost zpětného chodu a jejich modulace při různých rychlostech. V neposlední řadě také šetrnost vůči kotoučům a životnost. Široký rozsah použítí v závislosti na konkrétních typech materiálů od sportovního provozu na silnici přes track days až po vozy WRC, R5 či kategorií GT na okruzích.

Vyzkoušejte technologii carbon-metalic made in USA / číslo 1 v Nascar sérii !


loading